E-kaubandus on üha enam populaarsust koguv kauplemisviis, tänu millele on turul erineva edukusega teenusepakkujaid. On neid, kes tegutsevad kõhutunde abil ja neid, kelle tegevus on planeeritud ja struktureeritud. Kui Sina oled üks neist, kes on usaldab oma kõhutunnet, aga tunneb, et oleks vaja strateegilisemalt edasi liikuda, siis järgnev artikkel on just Sulle.

Read more

majanduslangusKevadisest koroonakriisist tingitud tellimuste vähenemine on kaasa toonud majanduslanguse, mis puudutab ilmselt veel mõnda aega nii ettevõtjaid kui ka tarbijaid. Ja kuigi mitmes valdkonnas on nõudlus hakanud taastuma, ei tea keegi, mida toob endaga kaasa tulevik, mistõttu on tark end majanduslanguse vastu kindlustada.

Read more


Kuluarvestus aitab välja selgitada toote või teenusega seotud kulud, et hinnata nende kasumlikkust ning teha hinnastamiseks ja ettevõtte edukaks tegutsemiseks vajalikke otsuseid. Kuluarvestus tootmis- ja kaubandusettevõttes on kohustuslik. Teenusettevõtte kuluarvestus on vabatahtlik, kuid rangelt soovitatav, eriti siis, kui ettevõttel on plaanis kontrollitult kasvada.

Read more